ارز دیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین با ورود به CBOE، جهش چشمگیری را تجربه کرد

امروز، شاهد تغییر مسیر در بازار قیمتی بیت کوین هستیم. علی رغم اینکه پیش بینی شده بود، معاملات آتی بیت‌کوین منجر به افت قیمت آن میشوند، طی روز گذشته پس از راه اندازی معاملات آتی CBOE این ارز شاهد افزایش قیمت ادامه‌دار بود.

روز گذشته، در ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت مرکزی؛ این معاملات با قیمت ۱۵۰۰۰ دلار، معادل قیمت بیت کوین در صرافی Gemini شروع شد.

تقریبا ۵ ساعت پس از انتشار این خبر در مطبوعات، قیمت بیت کوین در Gemini به ۱۶٫۸۰۰ دلار رسید. معاملاتی که در ژانویه ۲۰۱۸ به پایان میرسند، در حال حاضر افزایش ۳۵۰۰ دلاری داشته و به قیمت ۱۸،۵۰۰ دلار معامله می شوند. این افزایش سریع قیمت در معاملات آتی منجر به وقوع دو «مدارشکن قدرت» شده و احتمال میرود که مانع سومی نیز به وجود بیاید. CBOE این موانع یا به اصطلاح مدارشکن ها را با هدف خاصی در این مسیر تعبیه نموده است. به واسطه این موانع ، درصورتی که قیمتها شاهد تغییر مسیر جدی باشند، فرصت تامل و تجدید نظر به تریدرها داده میشود. هرگونه سود یا ضرر بالای ۱۰ درصد، باعث توقف دو دقیقه ای در معاملات میشود. در عین حال، تغییرات ۲۰ درصدی منجر به وقفه هایی به مدت ۵ دقیقه خواهند شد.

به گزارش ارزدیجیتال؛ به نقل از کوین تلگراف، به محض اینکه CBOE سیستم معاملات آتی بیت کوین را راه اندازی کرد (نرخ ارز در این معاملات کمتر از حد معمول است)، تقاضا در بازار چند برابر شد و بلافاصله دیتابیس وب سایت از دسترس خارج شد. طی ساعات اخیر، حدود ۲۰۰۰ قرارداد دست به دست شده است. هر قرارداد یک بیت کوین را نشان میداد. زیرا، حجم معامله طی چند ساعت مرز ۳۰ میلیون دلاری را رد کرده بود. لازم به ذکر است، که تریدرهای وال استریت عموما از دوشنبه تا جمعه کار میکنند. به احتمال زیاد، فردا روز بزرگی را پیش رو خواهیم داشت!

منبع: cointelegraph

بیت‌کوین با ورود به CBOE، جهش چشمگیری را تجربه کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.